Secretele cărnii de pui de la Lidl. Majoritatea cărnii de pui vândute la Lidl, inclusiv produsele din ofertele speciale, provin de la cel puțin 100 de parteneri, majoritatea locali. Retailerul se mândrește cu faptul că are contracte semnate cu producători români, asigurându-se astfel că produsele oferite sunt proaspete și de calitate. Aproximativ 70-80% dintre produsele din carne de pui provin de la ferme locale, iar gama este variată, cuprinzând pipote, inimi, ficat, pulpe inferioare, pui întreg pentru grill și multe altele. Lidl oferă o gamă largă de produse de la aripi de pui la pulpe superioare, fie dezosate sau întregi. Deși supermarketul oferă prețuri atractive și reduceri pentru produsele aproape de data de expirare, consumatorii trebuie să țină cont că aceste produse sunt proaspete și de înaltă calitate.

Lidl a atras atenția asupra gamei sale de carne de pui bio, unde pasările sunt crescute în aer liber. În conformitate cu informațiile oficiale, păsările beneficiază de spații generoase, iar hrana este compusă exclusiv din furaje organice. Este important de menționat că tratamentele preventive cu antibiotice sunt total excluse. Puii de carne bio sunt crescuți în ritmul lor natural, iar densitatea per metru pătrat în adăposturi nu depășește 21 kg greutate vie. Fiecare pasăre are acces la cel puțin 4 metri pătrați de spațiu în aer liber.

„Puii de carne BIO aparțin raselor cu creștere lentă, aceștia dezvoltându-se în ritmul lor natural. În plus, păsările se pot bucura de un spațiu suficient de mare, iar alimentația lor constă doar din furaje organice. Puii a căror carne poate fi considerată BIO cresc în padocuri încăpătoare, iar aceștia trebuie să aibă acces continuu la adăposturi, dar și la aer liber”, se arată pe site-ul supermarketului Lidl.

Cristiana Furtuna
Cu o experienta de peste 8 ani in mass-media, Cristiana Astefanoaiei lucreaza in presa online din 2015. Din timpul facultatii a profesat la o televiziune locala din Galati, luand interviuri, realizand stiri si emisiuni, iar la Bucuresti a descoperit redactia online revistateo.ro. Ulterior a fost project manager si redactor pentru mai multe website-uri. Experienta se concretizeaza in materialele Agromedia care aduc informatii utile cititorilor.

    You may also like

    Leave a reply

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    More in Agromedia