De unde provine, de fapt, toată carnea de la Kaufland? Retailerul aduce la raft porc, vită, oaie și pui pentru sărbători. Totuși este bine să știm de unde vin aceste produse și dacă sunt alegerea corectă.

Kaufland este unul dintre retailerii adorați de români, de altfel ca și Lidl. Pe rafturile magazinelor găsim în fiecare zi o gamă largă de produse. Și totuși de unde provin acestea?

De pe site-ul oficial Kaufland România aflăm că retailerul a impus noi standarde de creștere a porcilor. Ce înseamnă acest lucru și de unde provine toată carnea de la Kaufland, de fapt?

Retailerul a anunțat că este primul lanț de magazine din România în care toată carnea de porc de la Raftul Românesc provine de la porci născuți și crescuți în România. Astfel, fermierii români sunt sprijiniți, iar bunăstarea animalelor este și ea asigurată.

„Suntem primul lanț de magazine în care 100% din carnea de porc de la Raftul Românesc provine de la porci născuți, și nu doar crescuți în România, ca urmare a extinderii programului de stimulare a producției interne.

Totodată sprijinim fermierii să adere la primul program de bunăstare a animalelor, ce aduce noi standarde de calitate pentru creșterea porcilor”, este anunțul făcut de Kaufland România pe site-ul oficial.

În ceea ce privește gama Purland, de altfel adorată de români, această marcă proprie a apărut în urmă cu câțiva ani. Prețurile sunt extrem de accesibile, iar produsele se arată a fi destul de sănătoase.

De pe site-ul Kaufland aflăm că produsele K-Purland nu conțin arome artificiale și nici potențiatori de gust. De asemenea, produsele vin sigilate, astfel încât să își păstreze prospețimea și să fie în siguranță.

“Pentru ca felul tău de mâncare preferat să aibă un gust bun, am dezvoltat directivele de calitate K-Purland, care depășesc adesea prevederile uzuale de piață. Astfel, controlăm permanent proveniența, prospețimea, porționarea si trasabilitatea produselor”, se arată pe site-ul Kaufland.

Totodată, retailerul anunță că există o colaborare cu numeroase ferme din România. Totul pentru ca în final, clienții să primească produse cât se poate de proaspete, dar și naturale.

Cristiana Furtuna
Cu o experienta de peste 8 ani in mass-media, Cristiana Astefanoaiei lucreaza in presa online din 2015. Din timpul facultatii a profesat la o televiziune locala din Galati, luand interviuri, realizand stiri si emisiuni, iar la Bucuresti a descoperit redactia online revistateo.ro. Ulterior a fost project manager si redactor pentru mai multe website-uri. Experienta se concretizeaza in materialele Agromedia care aduc informatii utile cititorilor.

    You may also like

    Leave a reply

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    More in Agromedia